Povrat, zamjena i reklamacija
Povrat i Reklamacije
Vaše zadovoljstvo nam je na prvom mjestu! Ako iz bilo kojeg razloga niste u potpunosti zadovoljni svojom kupovinom na laptopshop.ba, imate pravo otkazati narudžbu i vratiti proizvod unutar 14 dana od
dana isporuke. Za povrat unutar ovog roka nije potrebno navoditi poseban razlog.
Izuzeci od Prava na Povrat
Molimo vas da imate na umu da pravo na povrat ne možete ostvariti za proizvode koji su vidno korišteni na način koji umanjuje njihovu vrijednost (npr. vidljivi tragovi korištenja koji nadilaze
uobičajenu provjeru funkcionalnosti), ili ako su oštećeni vašom krivicom (fizička oštećenja, nepravilno rukovanje, strujni udar i sl.). Proizvod je potrebno vratiti u originalnoj, neoštećenoj
ambalaži sa svom pripadajućom opremom, kablovima, daljinskim upravljačem i dokumentacijom. Ukoliko je televizor ili drugi uređaj isproban samo u mjeri nužnoj da se utvrdi njegova ispravnost i
karakteristike (kao što biste to učinili u fizičkoj trgovini), smatrat će se ispravnim za povrat.
Usluge poput profesionalne montaže televizora na zid ili specifične kalibracije slike, ukoliko su izvršene na vaš zahtjev prije isteka roka za odustajanje i uz vaš pristanak da usluga započne odmah, mogu biti izuzete od prava na povrat sredstava za samu uslugu.
Napomena: U slučaju bilo kakvih nedoumica, pitanja ili problema s vašim novim televizorom ili drugim proizvodom kupljenim kod nas, molimo vas da nas kontaktirate što je prije moguće putem naših kontakt stranica ili direktno telefonom. Naš tim korisničke podrške će se potruditi da zajedno s vama pronađe najbolje i najbrže moguće rješenje.
Informacije o povratu proizvoda
Vraćanje proizvoda je moguće u skladu s Opštim uslovima poslovanja i zakonskim rokom od 14 dana od dana prijema pošiljke. Ključno je da je proizvod nekorišten u mjeri koja umanjuje njegovu vrijednost
te da je vraćen u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim dodacima (kablovi, postolje, daljinski upravljač, uputstva). Za sve detaljne informacije o pravu na jednostrani raskid
ugovora, molimo pročitajte naša Pravila privatnosti i Uslove korištenja na laptopshop.ba. Ako imate bilo kakvih pitanja vezanih za proces povrata vašeg televizora ili druge opreme, slobodno nas
kontaktirajte – tu smo da vam sve pojasnimo!
Troškovi vraćanja proizvoda
Troškove direktnog vraćanja proizvoda (poštarinu ili kurirsku službu) snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac primi neispravan ili pogrešan proizvod – u tim situacijama, laptopshop.ba će
organizovati i pokriti troškove povrata. Ukoliko ste prilikom kupovine odabrali jednu od naših opcija dodatnog osiguranja, troškovi vraćanja mogu biti djelomično ili u potpunosti pokriveni, ovisno o
uslovima odabranog paketa osiguranja.
Standardno Osiguranje
Uz ovu opciju osiguranja, u slučaju opravdane reklamacije ili povrata koji zadovoljava uslove, laptopshop.ba može organizovati ili pokriti troškove slanja zamjenskog ili popravljenog proizvoda nazad
na vašu adresu. Troškove slanja proizvoda od vas prema nama i dalje snosite vi, osim ako je drugačije dogovoreno, ako se radi o našoj grešci, ili ako uslovi osiguranja specificiraju drugačije.
Gold Osiguranje
Naše Gold osiguranje nudi najviši nivo podrške i bezbrižnosti, posebno korisno kod većih uređaja poput televizora. Pored pogodnosti Standardnog osiguranja, u slučaju kvara ili potrebe za povratom pod
uslovima Gold osiguranja, mi možemo organizovati preuzimanje televizora direktno s vaše adrese i njegov transport u naš servis ili skladište, te naravno, povrat ispravnog ili zamjenskog uređaja nazad
vama, bez dodatnih troškova za vas.
Za korisnike Gold osiguranja koji se nalaze u područjima gdje ne možemo organizovati direktno preuzimanje, osigurat ćemo jasne upute i pokriće troškova za slanje proizvoda putem odabrane kurirske
službe.